Rabu, 13 April 2011

tahun 2010...hanna keluar masuk hospital

Hanna keluar masuk hospital.....


gambar di atas adalah hari terakhir hanna di wad
di hospital sg bakap, penang.

*::::::* Pada 220210,merupakan hari yg tak dapat dilupakan. Ketika itu saya tengah mengandungkan anak kedua....4 bulan.. Hanna anak sulung yg ketika itu berusia 2 tahun 5 bulan di syaki makan ubat toknya (mentua)...bayangkan waktu tu mcmana perasaan saya.....suami pulak tiada, suami bekerja di labuan dan saya tinggal dengan mentua di penang..saya terus ke klinik atas bantuan jiran.. di klinik,doktor keluarkan surat agar hanna dimasukkan ke wad di Hospital Sg Bakap untuk memantau keadaannya. Alhamdulillah keadaan hanna ok..dan dibenarkan keluar hospital keesokkan harinya.
*::::::* Pada 260210, 3 hari selepas keluar wad, sekali lagi hanna dimasukkan ke hospital kerana demam, muntah dan cirit-birit.. doktor syaki tindak balas dr ubat yg hanna mkn tempoh hari dan kali ini mujur suami ada di rumah kerana pulang untuk mengambil saya dan hanna ke labuan pada 270210..tp terpaksa batal..kesihatan anak lebih penting...dan suami ambil cuti sehingga anak sihat. Hanna dibenarkan keluar dari hospital pada 010310... dan keesokkannya kami bertolak ke labuan,sabah..... Alhamdulillah, semuanya selamat....


bukti keluar hospital.....

Peringatan utk diri sendiri juga kawan2 : jangan letak ubat di merata2 tempat atau tempat yg mudah di capai oleh anak2...

1 ulasan:

Tupperware Lover berkata...

uishhhh... bahaya tul.. sib baik hanna tak apa2.. alhamdulillah.. lepas ni kita semua kena pakat beringat :)
kalau nak tgk design tupperware kiyut2, jemputla ke blog saya TUPPERWARE CREATIVE DESIGN di http://tupperwarefactory.blogspot.com/ macih :)