Ahad, 28 Oktober 2012

minat baru..... :)

Assalamualaikum.... dah lama sangat menyepi kan.... Alhamdulillah, hari ni curi sikit masa nak update blog ni.... sekarang ni ummi dah ada hobi baru....dalam sibuk melayan karenah anak2.... sempat lagi mengait.... :) 
sebelum tu nak perkenalkan anak2 ummi..... dah besaq2 pun....

INI LAH PERMATA HATI UMMI...

yang sulung hanna ( 5 tahun ) , kedua si abang luqman ( 2 tahun 3 bulan ) dan si adik husna ( 10 bulan )

Ok, berbalik pada minat tadi... ummi sekarang mula berjinak2 mengait....
dibawah ni lah hasilnya.... :)

pertama kali kait selepas hampir 10 xpegang jarum kait... ini lah hasilnya....
tp buat sebelah jer...sbb husna xmuat...hihi


ini hasil kedua... :)


yg ni ke tiga...... :)



sekarang dok mengait headband... adik ipaq order 10... 
alhamdulillah... :)


sampai sini dulu.... banyak lg nak bercerita.... tp kena stop dulu....nak bersiap ke kenduri.... 

jumpa lagi.... :)

wassalam.....

2 ulasan:

Ruby Rachell berkata...

Nice blog. Nak tanya beli benang kait tu kat mana ye? Nak cari jenis benang kait yg halus. Tq.

Ruby Rachell berkata...

Nice blog. Nak tanya beli benang kait tu kat mana ye? Nak cari jenis benang kait yg halus. Tq.