Ahad, 28 Oktober 2012

minat baru..... :)

Assalamualaikum.... dah lama sangat menyepi kan.... Alhamdulillah, hari ni curi sikit masa nak update blog ni.... sekarang ni ummi dah ada hobi baru....dalam sibuk melayan karenah anak2.... sempat lagi mengait.... :) 
sebelum tu nak perkenalkan anak2 ummi..... dah besaq2 pun....

INI LAH PERMATA HATI UMMI...

yang sulung hanna ( 5 tahun ) , kedua si abang luqman ( 2 tahun 3 bulan ) dan si adik husna ( 10 bulan )

Ok, berbalik pada minat tadi... ummi sekarang mula berjinak2 mengait....
dibawah ni lah hasilnya.... :)

pertama kali kait selepas hampir 10 xpegang jarum kait... ini lah hasilnya....
tp buat sebelah jer...sbb husna xmuat...hihi


ini hasil kedua... :)


yg ni ke tiga...... :)



sekarang dok mengait headband... adik ipaq order 10... 
alhamdulillah... :)


sampai sini dulu.... banyak lg nak bercerita.... tp kena stop dulu....nak bersiap ke kenduri.... 

jumpa lagi.... :)

wassalam.....

Tiada ulasan: